vineri, ianuarie 22, 2010

Caramizi la incubator. Nevroza vs. necroza


Mi-ar fi placut sa ma simt utila, sa simt ca fac ceva. Mi-ar fi placut sa pot spune lucruri serioase fara sa ma buseasca un ras prostesc a carui origine n-o s-o gasesc nici in o mie de ani. Mi-ar fi placut sa urc 4 etaje fara sa respir ca si cum as fi urcat 12. Mi-ar fi placut sa ajung zilele astea in LMC.

Mi-ar fi placut sa ajung pe la facultate. Mi-ar fi placut sa nu-mi pierd absolut fiecare job/ psuedojob. Mi-ar fi placut sa reusesc sa fac ce-mi propun. Mi-ar fi placut sa vorbesc ore intregi cu cineva despre lucruri marunte, fara sa ma plictisesc.

Mi-ar fi placut sa fie vara. Mi-ar fi placut sa nu existe oameni pe care sa-i fi pierdut pentru ca n-am vrut sa ascult si sa inteleg nimic din ce nu avea legatura cu mine. Mi-ar fi placut sa vad dincolo de mine. Mi-ar fi placut sa mint pe cineva cu toata nerusinarea de care sunt capabila.

Mi-ar fi placut sa dau un sfat util. Mi-ar fi placut sa fac un cadou potrivit cuiva, oricui. Mi-ar fi placut sa ies pe strada fara sa stiu daca si unde ma duc. Mi-ar fi placut sa-mi tai unghiile, in loc sa mi le rod. Mi-ar fi placut sa ma apuc de o carte si sa o si termin, fara sa ma duc la ultima pagina sa aflu finalul. Mi-ar fi placut sa ma uit la filme cap-coada, fara sa ma plictisesc sau sa adorm. Mi-ar fi placut sa pastrez ceva din fiecare om pe care l-am intalnit, la fel de tare cum mi-ar fi placut ca fiecare om care m-a intalnit sa pastreze ceva din mine.

Mi-ar fi placut sa-mi dau seama ce vreau cu adevarat de la oameni, inainte sa ma supar ca nu am primit.Mi-ar fi placut sa fac cuiva o surpriza, fie si una neplacuta. Mi-ar fi placut pall mall in pachet mic sau camel albastru cu filtru rosu.

Mi-ar fi placut sa fiu la locul si momentul potrivit de fiecare data. Mi-ar fi placut sa nu ranesc pe nimeni, sau cel putin sa nu constentizez asta. Mi-ar fi placut sa am puterea sa cer scuze, sau macar sa le gasesc intotdeauna pe cele mai potrivite.

Mi-ar fi placut sa-l cunosc pe Henry Miller si sa stau cu el la o silva al dracului de neagra. Mi-ar fi placut sa pot fuma in camera, pentru ca daca ies nu-l mai aud pe Buckethead in casti. Mi-ar fi placut sa existe Pelerina-care-te-face-invizibil si Ochelarii-care-vad-pelerina-care-te-face-invizibil. Mi-ar fi placut sa scriu o carte cu titlul "Responsabilitatea, dragostea mea" si sa fie autobiografie.

Mi-ar fi placut sa termin medicina, inainte sa ma termine jurnalismul.


Mi-ar fi placut sa ma teleportez, sa levitez si sa pictez in acelasi timp. Asta in timp ce port Pelerina-care-te-face-invizibil.