sâmbătă, iunie 04, 2011

Google-IZME

Sunt afara
Sunt rock, sunt o trupa din San Francisco
Sunt in jurul oricarei insule, aproape zilnic
Sunt un delfin rar care interactioneaza de bunavoie cu oamenii, dar numai in mediul sau natural din ocean
Ma situez undeva intre 1982 si 1983
Sunt pe pagina
Nu sunt in poza
Sunt in inchisoare
Sunt confuza si nu pot sa inteleg un asemenea barbarism
Sunt un demon si m-am intors
Sunt un baietel trist cu nevoie de afectiune
Nu sunt un nume, ci doar o combinatie de nume si prenume ale personajelor principale din poveste
Am patru ani
Sunt o experienta de joc incredibila, umbrita doar de imbalance-ul oribil al eroului
Ma gasesti online oricand, incepand din acest moment
Sunt o frumusete rara
Sunt un suflet
Sunt un iepuras
Sunt o alegere naturala pentru un fighting game
Sunt un baietoi
Sunt singurul carnivor nascut in salbaticie care s-a apropiat de cercetatOri
Sunt dusmanul fetelor PowerPuff
Sunt o piatra
Sunt propriul meu copil
Sunt o emisiune excelenta
Am dreptate
Sunt programator si manager de site
Sunt viitorul vostru
Sunt considerata suspectul principal
Imi creez propria statuie
Sunt capabila sa cred ca alti barbati sunt atragatori
Sunt pe cale sa evadez
Sunt un manual cu instructiuni
Nu sunt singura
Sunt un baietel mulatru, in varsta de doi ani
Il insel pe Pacey cu Joe Cusack
Sunt diferita
Sunt o oaza de pace
Sunt in dreapta ta
Sunt sora ta
Nu sunt sotia mea
Sunt cea mai potrivita pentru acest gen de munca
Sunt pe cale sa zbor inapoi in Kuala Lumpur