sâmbătă, mai 16, 2009

Germania, tara politistilor decapitati si supti de... sange


Carevasazica, presa germana a trambitat ieri arestarea... criminalului de iepuri din Dortmund. Suspectul de iepurocid, aceasta scursura a societetii, ar fi terorizat de un an incoace bietii fermieri din Dortumund, decapitandu-le in mod sistematic... si anume iepurii. Tanarul in varsta de 26 de ani ar fi fost absolut imposibil de prins. Dar politia germana a gasit o dovada zdrobitoare: asasinul avea la purtator(!) doua containere cu 11 porci din India, morti. Fail!

Acum imi imaginez declaratia politiei germane: "Deci, ce se intampla, l-am arestat pe criminalul in serie din Dortmund. Dovada irevocabila ca el a ucis iepurii este ca in momentul prinderii sale el detinea 11 exemplare moarte de... porci din India."... Eu, daca as trai in Germania, as pune capul pe perna absolut relaxata. Asta doar la gandul ca politia germana vegheaza asupra bunastarii mele de platitor de taxe, de contribuabil. Si m-as gandi ca daca porcii morti ai aluia nu erau din India, atunci clar n-ar fi fost el autorul abominabilelor crime...

In alta dezordine de idei, autoritatile germane au declarat ca asasinul de iepuri se furisa prin ograzile crescatorilor, decapita iepurii si le lua sangele. Ok, in ce lume traim? Le lua sangele? Aceasta Chupacabra a Dortmundului - de fapt, ce zic eu Chupacabra, Chupaconejo, avand in vedere ca exista doar iepuri in aceasta ecuatie - a supt fara mila sangele bietilor iepuri din Dortmund, decapitandu-i in prealabil. Dar, slava lu' Dumniezo', datorita vigilentei politiei germane, sugatorul de iepuri isi suge acum unghiile de dupa gratii...