sâmbătă, aprilie 02, 2011

Ce inseamna Gogaie?

Dupa mai bine de un an de absenta de pe scena blogosferei romanesti, am hotarat sa ma intorc cu freza si forte noi. Ati ghicit, mi-am schimbat samponul. Stiu ca cititorii mei(in numar de maxim doi, cu tot cu mine, probabil) mi-au dus lipsa si sunt extrem de curiosi sa afle ce satana am mai facut. Pai...
Am trecut printr-o serie de experiente initiatice, lately. Fireste, nu m-au ajutat cu nimic. Inot in acelasi obscurantism dintotdeauna. Sa purcedem, dara, a trece in revista.

Imi place Fringe. E o intreaga nebunie cu genetica si trialuri de medicamente pe oameni, cu o fatuca de la FBI care descopera din ce in ce mai multe dubiosenii, ajutata de un medic si de fiul sau. Acuma, medicul este ba senil, ba nebun, ba extrem de lucid pentru un om cand senil, cand nebun, in timp ce fiu-sau este mult prea prost pentru galagia de IQ pe care chipurile o are. Si parca Olive, blonda aia, e cam stearsa. O sa ma opresc aici, cat inca mai cred ca-mi place serialul.

In aceasta seara minunata am fost, cu ocazia unei zile absolut speciale, sa beau un ceai nefiltrat de macese. Minunatia s-a petrecut intr-un loc unde nu mai fusesem niciodata. M-a izbit crunt atmosfera de cantina, cu covor imbacsit de praf pe jos, mese asezate ca la parastasul de inmormantare. Sala mare, igrasie, aspect de camin cultural. Muzica era doar la TV, pe un post comercial. In dreapta mesei la care stateam se afla un nene foarte mare si era negru de suparare, sau din alte motive. Avea o palma mare-mare, care se intindea pe ceafa si mult din spinarea unei tanti mici si blonde , iar cealalta mana si-o incolacise intr-un mod bizar pe dupa ceafa ca sa tina telefonul la urechea opusa mainii cu care facea actiunea propriu zisa. Era o transpunere extrem de sinistra a zicatorii "te scarpini pe dupa cap", sau ceva.

Clar, o sa mai merg acolo.