miercuri, iunie 24, 2009

Am ajuns rau...

Vestea buna: Azi a fost sfanta zi in care o dat Dumniezo sa mi se publice primul meu articol intr-un ziar de tiraj national, recte Gardianul.

Vestea proasta: Nu am avut bani nici macar sa-l cumpar sa-mi vad initialele la finele lui.

As vrea sa spun lucruri interesante pe care le-am trait, dar nu. Mai nou duc o viata plictisitoare, in care n-am timp nici sa dorm. De fapt, da. Mi-am amintit. Acum doua zile am facut rost de vreo 10 ron. Si m-am dus la o alimentara de prin Victoriei cu Hon, unde am luat doi carnati ardelenesti sau ceva asa si doua chifle. Apoi ne-am asezat pe o duda de beton(nu stiu exact ce era, semana cu o caramida, numa' ca era de vreo 20 de ori mai mare). Am bagat carnatii in chifle si am inceput sa crapam in noi cu spor. Am simtit cum un spirit muncitoresc ma cuprinde. In stanga mea, un worker trecea.... Un moment absolut poetic, soarele stralucea cu putere, cerul parca astepta sa se intample o minune si atunci, fix atunci.... s-a auzit:
Papusa, ceva pula la fetita?
si
Glumeam, nu s-a auzit asta. S-a auzit cum cerseam eu o tigara de la respectivul worker. Apoi am plecat la munca. De ce dracu toti meltenii fumeaza Kent 4? Alea ar trebui scoase de pe piata, nu pot fi numite tigari. Astea pot fi numite tigari, in schimb.