luni, iunie 08, 2009

Manele in LMC

Am trait s-o aud si pe asta. Acum pot sa mor linistita.

Tot ce pot sa adaug e ca, aseara, cand am fost si eo ca omu' sa ma relaxez cu o berula-n bot, o pulime aparent neidentificabila parazita barul lmc-ului, oracaind si facand ca toate alea, de-am zis ca numa-numa.

N-a fost de ajuns ca pizda-barman-surogat nu stia cat costa berea la draft, cu tot cu foaia de preturi in fata. Sarada a inceput cu Parazitii. Am inteles, pseudoroacherii erau sub influenta berii combinate cu prostia si cocalarismul de rigoare, dar cand toata tevatura s-a finalizat apoteotic cu guta si alti cantaciosi manelari pe care n-am reusit sa-i identific din lipsa de cultura manelistica, am zis ca am luat-o razna.

Asta se intampla cand te dai mare metalist, dar dupa 5 beri iese salamu', iese ciorba, iese denisa. Nu ma deranjeaza ca afisezi tricoiu' cu Pantera in timp ce in intimitatea castilor tale asculti Gutza si Dj Project, da' coaie, las-o-n sange, manele in lmc?!!

Nu stiu cine erau dubioseniile pe care barmanii, din lipsa de inspiratie, i-au lasat la bar, dar au reusit sa dea afara si bruma de oameni care mai era pe acolo.

Se mai vaita LMC-u' ca e in prag de faliment. O merita cu varf si indesat, la ce se intampla in ultima vreme pe acolo. De la barmani care tipa la tine cand ceri vreo melodie care-ti place, ca, na, te crezi metalist si zici ca vrei tu neaparat sa-ti bei berea pe muzica de acasa, pana la mizeria crunta de pe mese(dupa ce plec din lmc, mainile mele arata de paraca as fi curatat toata ziua hornuri), pana la manelarii care au patruns cu nerusinare intr-unul din locurile in care-mi sorbeam si eo berula linistita.

Si, acum, mes chers, urari de bine.

LMC-lui ii doresc cu caldura faliment.

Cocalarilor care mi-au futut timpanele cu mizeria aia de aseara le urez diaree. Muuulta diaree.
Am descoperit ca e mai relaxant sa-ti bei berea din lmc pe scarile metroului de la Basarab. Lucru pe care, de altfel, l-am si facut.

Ma pis pe LMC \m/, pam-pam!!

See you later, aligator!