miercuri, iunie 03, 2009

Dupa o absenta de doua saptamani, o sa caut prin analele gandirii mele prajite, sa povestesc si altora ce am facut.

Asadar, o sa incepem cu prima mea experienta cu ketamina. Nu credeam ca un anestezic de cai o sa ma faca sa ma simt un robotel de pe planeta Uka, dar se pare ca asta s-a intamplat. O sa povestesc detaliat toate senzatiile legate de k, dar intr-un alt post.

Si acum sa trecem la ultimele 24 de ore. Am iesit cu hon in lmc. Mai nou, LMC-ul suge! A trebuit sa inot ca sa ajung acolo, pentru ca aseara ne-a prins furtuna pe strada. Apoi, mi-am dat seama ca m-am indragostit de un barmanul ala mare cu plete si cu fatzuca suit, destul de trist si el de altfel. Si cum stateam eu acolo, ca o zana... ce sa vezi, nu s-a intamplat nimic. In localul meu de suflet, in care in alte seri auzeam de la thrash in sus, in seara cu pricina mi-a fost dat sa aud 20jde melodii de la Scorpions, dupa care Savage Garden. Atmosfera a fost atat de gay, incat nu am fost in stare nici sa inghit bere. Exista insa si o parte buna. Am spalat vreo 3 mese din fata mea cu berea care, a naibii, tot iesea din gura in loc sa intre.

Stateam la masa din fund (ca sa fie gay pana la capat) si ma uitam eu asa, cu ochii mei de zanica suit. NIMENI in tot localul, in afara de o pizda proasta la calculator (apropo, nu lasati pizdele proaste la calculatorul vostru, s-ar putea sa va strice feng shuiu' cu muzica pe care o pun), care asculta Darren Hayes, si, bineinteles, cei 3 barmani. Atunci, a venit salvarea. Am vazut un pachet de tigari pe o masa. Parea plin si parasit. Brusc, am fost cuprinsa de o mila nemarginita fata de bietele tigari fara stapan si zic sa le adopt. Dupa o serie de giumbuslucuri absolut penibile in care incercam sa mi ascund intentiile, am reusit sa fur pachetul ala nenorocit.

Ies afara, in ploaie, tunete si fulgere si oracai apoteotic: "Puuula mea, i saved the day, macar am reusit sa fur un pachet de tigari!". Dupa care-mi scot pachetul si descopar ca era gol. Inot dezamagita printre mormoloci, caini morti si alte alea pana la metrou. Acolo, printr-o conjunctura absolut nefericita, am coborat la Gara de Nord, unde ne-a venit stralucita idee sa cerem tigari. Alta idee nefericita a fost sa-i cerem o tigara unui taximetrist, care si-a chemat toti colegii de breasla si sa zicem ca erau vreo cativa dispusi sa ne cumpere un pachet intreg de tigari. Maaare darnicie printre taximeTRISTII din gara... Timorate, ne-am carat printre fluieraturile si grohaielile patetice ale goriloilor slinosi. A, am uitat sa mentionez ca, de fapt, aveam tigari, dar ne iesea teribilismul pe nas si ne-am gandit noi, zanele, sa facem ceva amuzant. Buna lectia, oricum.

In eternul si fascinantul 21, fac ceva ce voiam de mult: imi aprind o tigara si o fumez cu pofta. Din cauza furtunii, tramvaiul s-a blocat, am mers doua statii pe jos, am gasit un banner negru si l-am tarat dupa noi o statie intreaga. Nu stiu care a fost scopul actiunii asteia, inca ma intreb si nu reusesc s-o justific. Dar garantez ca am oripilat cel putin 10 oameni.

Azi am fost in Carrefour. Acum cateva ore eram o frustrata care nu furase vreodata vreun ban, vreo bijuterie sau vreo cireasa, in afara de pachetul gol(asta nu se pune ca a fost un fiasco total). Dar acest lucru s-a schimbat, pentru ca azi am subtilizat 4 eugenii si doua fiole de esenta de vanilie. Si, ca o frustrata jalnica si teribilista ce ma autointitulez, sunt mandra tare de asta. Si o sa mai fur, pentru ca e funny.

Concluzii:
1. Cand e furtuna in Bucuresti, iti trebuie o salupa sau un elicopter ca sa ajungi in LMC. Daca ajungi acolo si reusesti sa-ti scoti mormolocii dintre degetele de la picioare, iti dai seama ca ar trebui sa se numeasca Live Gay Club, nu Live Metal Club. Cand asculti muzica trista, berea nu mai e buna si iarba nu-si mai face efectul.

2. Sunt cleptomana. Si-mi place al dracului de tare, so watch out.

3. Nu e safe sa ceri tigari noaptea prin gara. S-ar putea sa primesti altceva si sa nu poti sa duci:D.

In alta dezordine de randomitati: